Podvozek

DAF-XF-Euro-6-chassis-impression-1Podvozek je výsledkem zcela nového vývoje. Díky nízké pohotovostní hmotnosti nabízí vysoké užitné zatížení.
 

Vysoká tuhost zajišťuje vynikající jízdní vlastnosti. Součásti jsou chytře rozmístěné s ohledem na co nejvyšší hospodárnost. Perfektní základ, na kterém se dá stavět.

Zcela nový rám podvozku nového modelu XF

Přední část podvozku umožňuje dostupnost prostoru pro mimořádně široké chlazení motoru. Chladič je také chráněn pevným nosníkem přední ochrany proti podjetí. Pevná a tuhá přední část podvozku zajišťuje přesné vlastnosti řízení.

Nejenže nové odpružení zadní nápravy s konstrukcí Stabilink snižuje pohotovostní hmotnost, ale zajišťuje také vylepšené vlastnosti řízení. Nápravy, odpružení náprav a řízení jsou zcela nově navržené za účelem snížení pohotovostní hmotnosti a vylepšení výkonnosti.

Nový podvozek nového modelu XF je vyrobený z oceli s vysokou pevností v tahu. Výsledkem je extrémně účinný, pevný a lehký podvozek určený pro vysoké užitečné zatížení. Přední tažná zařízení umožňují odtažení jízdní soupravy o hmotnosti celých 50 tun. Prostřední část je lehká a pružná. Střední příčný nosník K v podvozku neutralizuje boční síly působící na podvozek.  Zadní příčný nosník je zkosený a mírně zvednutý nad podvozek, aby zabraňoval zachytávání návěsu za nosník podvozku.

Zcela nové uspořádání podvozku

Klíčovým cílem společnosti DAF bylo vytvoření co největšího prostoru na podvozku. Navzdory přítomnosti jednotky EAS (systém dodatečné úpravy výfukových plynů), jehož součástí je katalyzátor SCR a filtr pevných částic sloužící pro čištění výfukových plynů, bylo naším cílem vyvinout palivové nádrže o celkovém objemu 1 500 litrů usazené na rozvoru o délce 3,80 metru, a zajistit dostatek prostoru pro čerpadlové agregáty, hydraulické nádrže a skříňky na nářadí. Z tohoto důvodu jsou baterie umístěny v zadní části podvozku a standardní 90litrová nádrž AdBlue (nebo volitelně 140litrová) má nyní své místo pod kabinou. Nádrž lze jednoduše plnit zpoza zadní části kabiny.

Modul systému dodatečné úpravy výfukových plynů motoru (DPF a SCR) je zpravidla situovaný co nejblíže k motoru za pravým předním kolem. Akumulátory lze umístit v zadním převisu, aby se dosáhlo maximálního prostoru mezi nápravami. Lze objednat objem palivové nádrže až 1 500 litrů. Volitelný držák náhradního kola je na pravé straně sloučený se skříní akumulátoru za účelem optimální funkční integrace, minimálního prostoru a odlehčeného konstrukčního provedení.

SERVIS 24/7 ITS/NDS

Náš servis je Vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

+420 737 245 769

+420 737 245 763

+420 737 245 768

Vyhledávání
Mapa

  • 01.png
  • 02.png
  • 03.png
  • 04.png
  • 05.png
  • 06.png
  • 07.png
  • 08.png
  • 10.png
  • trp.png

Adresa

location

DAF Chabařovice

autorizovaný servis DAF

Ústecká 677

403 17 Chabařovice

Česká republika

 

Kontakty

Vedoucí servisu

user Roman Navarra
iphone +420 737 245 769
email rnavarra@csad.com

Vedoucí skladu ND

user Jan Titlbach
iphone +420 607 055 447
email jtitlbach@csad.com

 

Napište nám
Váš email
pictopište prosím znaky do pole
Doporučte nás
Váš email
Adresát
Antispampictopište prosím znaky do pole
Speedcomputer

SPEEDCOMPUTER

autorizovaný servis DAF Ústí nad Labem - Chabařovice

©2015 | Powered on bubilegCMS v4.10L | Webmaster: webmaster@speedcomputer.cz | Licence