Poháněcí soustava

Díky novému 6,7 litrovému motoru PACCAR PX-7, který bude k dostání v modelu CF od začátku roku 2014 a 10,8 litrovému motoru MX-11 a 12,9 litrovému motoru MX-13. Od 210 kW/290 k do 375 kW/510 k a s výkonnými motorovými brzdami. S manuální převodovkou s přímým záběrem a přeběhem, automatizovanou převodovkou AS Tronic nebo dokonce plně automatizovaným řazením. S širokou nabídkou účinných pohonů PTO pro nejrůznější aplikace.

Motor PACCAR MX-13

Pro ještě náročnější aplikace je možné model CF vybavit 12,9litrovým motorem PACCAR MX-13 Euro 6. S výkony 300 kW/410 k, 340 kW/460 k nebo dokonce 375 kW/510 koňských sil a úsporou paliva, která je na stejné úrovni jako u ultrahospodárných motorů Euro 5 ATe společnosti DAF.

Motor PACCAR MX-13 je robustní šestiválcový motor, který charakterizuje vysoký výkon a maximální provozuschopnost. Je navržen pro životnost až 1,6 miliónu kilometrů a pro servisní intervaly až 150 000 kilometrů. V mezinárodní přepravě to vychází na jedinou návštěvu servisu ročně.

Systém vstřikování paliva Common Rail nového motoru Euro 6 PACCAR MX-13 dovoluje využít vysoké vstřikovací tlaky až 2 500 barů a umožňuje používat předvstřik paliva, dovstřik nebo kombinaci obojího. To vede k jemnějšímu rozprášení a mnoha dalším možnostem optimalizace spalování, které zajistí nejnižší možné hladiny emisí a hlučnosti a také minimální možnou spotřebu paliva. Podobně jako dvě vysokotlaká čerpadla hraje v tomto ohledu také důležitou roli nový a pokročilý software motoru a rovněž nové snímače a ovladače. Tyto systémy nyní pracují ještě rychleji a s vyšší přesností, která zajišťuje vždy optimální směšování vzduchu, výfukových plynů a vstřikovaného paliva. To je také klíčem k dosažení maximální efektivity a nízkých emisí.

Motor PACCAR MX-11

Při vývoji nového 10,8litrového motoru PACCAR MX jsme se zaměřili především na vysoký výkon, nízkou hmotnost a nízkou spotřebu paliva. Dále samozřejmě na spolehlivost a životnost spolu s optimální dostupností. Motor PACCAR MX-11 je dostupný s výkony od 210 kW/290 k až 320 kW/440 k a je ideální pro aplikace v segmentu rozvozu zboží a pro náročné aplikace, kde hrají mimořádnou roli nízká hmotnost a co nejnižší spotřeba paliva.

Nový šestiválcový motor PACCAR MX-11 je úplnou novinkou přímo od kreslícího prkna. Motor se svým dvojitým rozvodem OHC je lehký a kompaktní. Je tomu tak mimo jiné díky syntetické olejové vaně, jednomu vícenásobnému řemenu a ventilátoru poháněnému přímo klikovým hřídelem.

Motor PACCAR PX-7

Motor PACCAR PX-7 je obzvlášť vhodný pro aplikace rozvozu zboží. Pro model CF bude k dostání od začátku roku 2014. Nový 6,7litrový motor PACCAR PX je kompaktní šestiválcový motor, který také využívá pokročilou technologii common rail (vstřikovací tlaky až 1800 bar), variabilní geometrie lopatek turbodmychadla a účinný systém dodatečné úpravy výfukových plynů.

Nový motor PX-7 bude k dostání v novém modelu CF s výstupy 164 kW/220 k, 186 kW/250 k, 208 kW/280 k a 231 kW/310 k. S točivými momenty 850, respektive 1100 Nm. To zajišťuje nebývalou manévrovatelnost a příznivou spotřebu paliva.

Systém dodatečné úpravy výfukových plynů (EAS)

Aby se zajistilo dodržování přísných emisních požadavků norem Euro 6 a zároveň dosáhlo co nejlepšího využití paliva, zkombinovala společnost DAF své pokročilé motory PACCAR Euro 6 s různými technologiemi dodatečné úpravy výfukových plynů: katalyzátorem SCR a naftovým filtrem pevných částic.

Ultramoderní vstřikování paliva common rail umožňuje vysoké tlaky a možnost uplatnění předvstřiku i dovstřiku paliva či kombinaci obojího. Díky tomu dochází k jemnějšímu rozptýlení paliva a nabízí se mnohem více možností optimalizace spalování.

Převodovky

Nové modely Euro 6 CF se v závislosti na modelu dodávají standardně s 5-, 6-, 9- či 12 stupňovými manuálními převodovkami. U modelu CF je volitelně k dispozici 16stupňová ruční převodovka a také automatizované převodovky AS Tronic se 6, 12 a 16 rychlostními stupni.

12- a 16 stupňové převodovky AS Tronic obsahují mnoho specifických funkcí jedinečných pro vozy DAF, například EcoRoll (umožňuje řízenou jízdu z kopce s vyřazenou spojkou, takže se maximálně využívá přirozené hybnosti) a Fast Shift pro rychlejší přeřazování mezi vyššími stupni kvůli větší efektivitě.

Nově vyvinutý software a nové snímače zajišťují velmi plynulý a extrémně rovnoměrný záběr spojky, což vede k vynikajícím charakteristikám při zrychlování a manévrování.

Lehčí zadní náprava

Nová lehčí zadní náprava dostupná u modelu Euro 6 CF je určena pro celkovou hmotnost vozidla do 44 tun a točivé momenty motoru do 2 300 Nm. Novinkou je použití konstrukce Stabilink. Začleněná funkce stabilizátoru v zavěšení zadní nápravy vytváří optimální tuhost a stabilitu a poskytuje výrazné snížení hmotnosti.

SERVIS 24/7 ITS/NDS

Náš servis je Vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

+420 737 245 769

+420 737 245 763

+420 737 245 768

Vyhledávání
Mapa

  • 01.png
  • 02.png
  • 03.png
  • 04.png
  • 05.png
  • 06.png
  • 07.png
  • 08.png
  • 10.png
  • trp.png

Adresa

location

DAF Chabařovice

autorizovaný servis DAF

Ústecká 677

403 17 Chabařovice

Česká republika

 

Kontakty

Vedoucí servisu

user Roman Navarra
iphone +420 737 245 769
email rnavarra@csad.com

Vedoucí skladu ND

user Jan Titlbach
iphone +420 607 055 447
email jtitlbach@csad.com

 

Napište nám
Váš email
pictopište prosím znaky do pole
Doporučte nás
Váš email
Adresát
Antispampictopište prosím znaky do pole
Speedcomputer

SPEEDCOMPUTER

autorizovaný servis DAF Ústí nad Labem - Chabařovice

©2015 | Powered on bubilegCMS v4.10L | Webmaster: webmaster@speedcomputer.cz | Licence